środa, 28 stycznia 2015

Common White Girl Tag :)

Hejka :* 
I od razu przepraszam że wczoraj nie było post ale niestety nie miałam czasu :(

Za to, mam dziś dla was TAG: " Common White Girl Tag" :D 
1.Ulubiony Napój ze Starbucks'a ?
 Teoretycznie mieszkam kilka kilometrów od "dużego" miasta, ale Starbucks mam nawet daleko i nie chodzę do niego :( :O

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Jak idę do szkoły to około 40 minut ze śniadaniem, ubraniem się itp.

3.Ile "Selfie's" robisz dziennie ?
Zależy jak wyglądam i czy mi się chce robić "selfie".

4.Ile masz follow i zdjęć na Instagramie ?
Mam jakieś 140 follow  i 8 zdjęć ;)

5.Używasz słów "lol" i "omg" na głos ?
"OMG" tak, ale bardziej w "żartach".

6.Czy nosisz jedna rzecz kilka razy ?
Zależy o co chodzi.
Jeśli chodzi o to czy nosze kilka dni pod rząd, to raczej nie.
A jeśli chodzi o to że, kupuje, nosze raz i wyrzucam, to też nie. 

7.Jesteś rasistką ?
NIE.

8.Ile masz twettów ?
Mam 1.066 twettów 

9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr
Myślę że Instagram albo Twitter. 

10.Kto jest twoim ulubionym Youtuberem ?
Mam kilku ulubionych:
LucyandLucy1, NikolettaP, JDabrowsky, Rezi, Ssarusska, Banshee, MakeupbyMandy24, itp.

11.Jak często malujesz paznokcie ?
Teraz maluje rzadko. Wszystko zależy od tego czy mam czas i ochotę.

12.Czy jesteś "Zakupoholiczką" ?
Nie wiem czy mogę nazwać się "zakupoholiczką".

13.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny" ?
Wydaje mi się że około 4 może 5 razy.

14.Czy posiadasz dużo ubrań ?
Moja szafa się ledwo domyka, ale nie uważam że mam dużo ubrań.

15.Oddajesz ciuchy, których nie nosisz ?
Może młodszej siostrze ciotecznej albo jakieś rodzinie.

16.Robisz zdjęcia jedzenia, zanim je zjesz ?
Do tej pory zdarzyło mi się kilka razy, ale raczej nie.

17.Robisz codziennie makijaż ?
Jeśli wychodzę z domu to tak ale nie koniecznie.
Do szkoły zawsze, ale mój makijaż nie jest nie wiadomo jaki.

18.Jakie masz oceny w szkole ?
Są przeciętne.

19.Jak stylizujesz swoje włosy ?
Na ogół to po prostu je rozczesuje, układam grzywkę i czasami je prostuje :D

20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo" ?
Nie, nie zawsze wyglądam "wyjściowo".

                                                        BUZIAKI :*
                                                      SandyBlog xx

8 komentarzy:

  1. Lubie takie posty :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo rzeczy mozna sie o Tobie dowiedzieć. Ciekawy tag ;)

    Pozdrawiam! ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag <3
    Hey co powiesz na wspólną obserwacje na blogu (nie na google ) Jeśli tak byłoby mi miło gdybyś zaczeła.
    A ja szybko się zrewanżuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag:)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis! Czekam na jakieś modowe posty :) Zapraszam w odwiedziny do mnie http://radissoblue.blogspot.co.uk
    IG: @radissonblue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modowe wpisy w najbliższym czasie się pojawią :D
      Napewno odwiedzę :*

      Usuń