poniedziałek, 23 lutego 2015

23.02.2015

Hej :*


Jak już pewnie zauważyliście (albo nie, ponieważ jeszcze nie obserwujecie mojego bloga, albo jesteście tu pierwszy raz), między postami robię pewne, nieco dłuższe przerwy, spowodowane tym że brakuje mi dość dużo czasu :/
 Prawie całą sobotę i niedzielę, spędziłam poza domem, i nie miałam kiedy, napisać dla was postu.
 U mnie od dłuższego czasu się nic zbyt ciekawego nie dzieję a u was ?
Na razie mam przerwę od zajęć tanecznych, z tego samego powodu-nie mam czasu :/

Zastanawiam się coraz poważniej, czy założyć kanał na YouTube, jak myślicie ?
Czy to może za wcześnie ?


Napiszcie w komentarzach czy chcielibyście żebym "zrobiła" jakiś Tag, jak ostatnio, czy wolicie jakieś dłuższe bardziej tematyczne posty, a może jakieś outfity ?
Zależy mi na waszym zdaniu, więc piszcie :D



Jeśli jesteście tu 1 raz lub jeszcze tego nie zrobiłeś/łaś, możesz zaobserwować mój blog, skomentować oraz jeśli masz bloga i taka ochotę to zostaw link lub nazwę swojego bloga, napewno odwiedzę, skomentuje i może zaobserwuje :D

                                                                        BUZIAKI 
                                                                       SandyBlog xx

19 komentarzy:

  1. kanał na yt to bardzo dobry pomysł, jestem za ! :)
    uwielbiam posty ze stylizacjami, może zrobisz jakąś? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :*
      Może w sobotę lub niedzielę pojawi się post ze stylizacjami, chodzi mi o ładne tło do zdjęć :) Więc muszę się gdzieś wybrać :)

      Usuń
  2. Kanał to bardzo fajny pomysł tylko jeśli nie masz czasu na bloga to znajdziesz czas na nagrywanie? Na blogu jestem pierwszy raz ale chętnie jeszcze kiedyś wpadnę :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdę czas, wtedy zacznę nagrywać ;)
      Żeby nie zaniedbywać :)

      Dziękuję i zapraszam :*

      Usuń
  3. To świetny pomysł, ja też się niebawem za to zabieram :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i życzę powodzenia :D

      (za bloga w najbliższym czasie zajrzę) :*

      Usuń
  4. obs z obs?
    odp podaj an moim blogu
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. załóż kochana załóż, świetny pomysł:)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanał? Super pomysł! Bardzo lubię oglądać stylizacje i czytać tagi, wiec ja jestem za ;)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - zapraszam na nowego posta (klik) :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Musze się właśnie zabrać za jakieś stylizacje, ale niestety jestem teraz chora :(

      (na bloga zajrzę na pewno, w najbliższym czasie) :*

      Usuń
  7. uu kanał na YT to dobry pomysł :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* :*

      (Na bloga zajrzę na pewno, w najbliższym czasie, i kliknę w baner :* )

      Usuń
  8. Dziękuję za twój miły komentarz ;) Zawsze bardzo trzymam kciuki za ludzi którzy mają w sobie na tyle odwagi aby coś tworzyć, więc jeśli czujesz się na siłach aby wejść na youtube to na pewno warto spróbować ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Sylwia

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy kanale youtube potrzebne jest dwa- jak nie trzy razy więcej czasu, wiem z własnego doświadczenia, ale czemu nie - zawsze warto spróbować, więc trzymam kciuki by się udało. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No to powodzenia!!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To super sprawa założenie tam konta. Niestety pochłania to bardzo ale to bardzo dużo czasu. Są plusy i minusy, jeżeli sądzisz, że dasz rade, spróbuj :)
    http://ff-fabfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń