piątek, 13 lutego 2015

Postanowienia/Cele - 2015

Hej
Jest już luty a ja powoli realizuj moje "postanowienia", "cele" na ten rok :)
Jestem bardzo szczęśliwa :D Ale to tylko kilka rzeczy z mojej "listy".

Od niedawna, zaczęłam chodzić na zajęcia taneczne, jak dla mnie, to mi nie wychodzi, ale zobaczymy.
Mamy już układ, a ja się w nim gubię :/
Może również uda mi się zapisać na piłkę nożną, o której już od dłuższego czasu marzę.

 Staram się też trochę podnieść oceny, poprawić Angielski, może się uda, mam taką nadzieję .


Chciała bym zrobić na tutaj na blogu, taka "serię" z pudełkami  BeGlossy, napiszcie w komentarzach, czy to fajny pomysł czy wolicie coś innego ;)
                                   
                                                                    BUZIAKI
                                                                 SandyBlog xx

3 komentarze:

  1. Na pewno dasz radę z tym układem! ;)
    Nie ma się co demotywować.
    Pozdrawiam :D

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Napewno zajrzę na twojego bloga :D

      Usuń